Un nou serviciu pentru gestiunea circulației electronice a documentelor de cadre.
Creșteți eficiența departamentului resurse umane
Documentele electronice
Creați și semnați documentele folosind semnătura electronică. Gestionați-vă arhiva electronică, reducând semnificativ costurile de circulație a documentelor.
Solicitările angajaților
Primiți cereri electronice de concediu, notificări de absență și solicitări de certificate din partea angajaților. Optimizați-vă procesul de prelucrare a acestora, reducând costurile pentru forța de muncă.
Descifrarea concediilor și fișele de calcul a salariului
Oferiți angajaților fișe de calcul a salariului și descifrările detaliate ale zilelor de concediu acumulate și utilizate într-un format convenabil și sigur.
iDocs este un serviciu inovator conceput pentru organizarea circulației electronice a documentelor de personal (CEDP).

iDocs este un sistem modern pentru crearea, semnarea, schimbul și stocarea documentelor de personal în format electronic. Acum nu mai este nevoie să imprimați documentele, să așteptați semnarea de către angajat și să le arhivați. Cu iDocs, toate acestea pot fi realizate în câteva clicuri, oferind documentelor electronice forța judică echivalentă documentelor similare pe suport de hârtie.

Serviciul iDocs oferă angajaților posibilitatea nu numai de a semna documentele angajatorului, ci și de a interacționa activ cu departamentul de personal (resurse umane). Utilizatorii pot depune cereri de concediu, pot raporta absențe, pot solicita certificate, pot primi fișele de calcul a salariului și alte informații importante. Cabinet Dvs. personal este accesibil de pe orice dispozitiv - computer, smartphone sau tabletă - și din orice punct al lumii, unde există acces la Internet.
Mai multe rezultate cu efort minim
Vă oferim o gamă largă de instrumente pentru evidența de personal extrem de eficientă
Lucru pe orice dispozitiv
Sistemul iDocs poate fi accesat de pe orice dispozitiv. O interfață convenabilă și adaptabilă asigură o însușire rapidă, minimizând numărul de erori.
Reducerea costurilor de circulație a documentelor
iDocs vă permite să economisiți semnificativ la rechizite de birou, servicii de curierat și depozitare a arhivei.
Toate documentele de personal sunt în regulă
iDocs oferă rutarea flexibilă și perfectarea oportună a tuturor documentelor de personal. Serviciul oferă acces rapid și convenabil la orice document în orice moment.
Acces din orice punct al lumii 24/7
Subdiviziunile Dvs. sunt situate în regiuni diferite, angajații Dvs. sunt deseori în deplasări de serviciu sau lucrează de la distanță? Cu iDocs, puteți întocmi documente oricând și din orice punct al lumii, indiferent de locația angajatului.
Confidențialitatea datelor
Toate datele confidențiale sunt stocate pe resursele Dvs. private, asigurând securitate și protecție maximă a informațiilor.
Integrarea cu 1C
Integrarea continuă cu 1C:Contabilitate permite de a întocmi și de a semna documente în doar câteva clicuri.
Recenzii
Tarife
alegeți varianta de lucru care vi se potriveste
Cloud
pe lună/per angajat
24 MDL
Comandă
On premise
pe serverul Dvs.
Individual
Comandă
Încercați serviciul nostru, este gratuit
Perioada de probă – 30 de zile
Contactele noastre
Contactați-ne în orice mod convenabil pentru Dvs. Vom fi bucuroși să vă ajutăm!
+373 60 28 33 38
team@idocs.md
© 2024 iDocs
PRODUS
  • Posibilități
  • Recenzii
  • Tarife
COMPANIA
  • Despre noi
  • Locuri vacante
  • Pentru parteneri
SUPPORT
  • Baza de cunoștințe
  • Instrucțiuni video
  • Integrări
  • Pentru dezvoltatori
Made on
Tilda